۷ بهمن ۱۳۹۱، ۱۴:۳۴

فروزانمهر:

آمریکا با اهانت به نظام اسلامی دنبال ایجاد تفرقه بین مسلمانان است

آمریکا با اهانت به نظام اسلامی دنبال ایجاد تفرقه بین مسلمانان است

مشهد - خبرگزاری مهر: استاندار خراسان رضوی گفت: آمریکا عامل فتنه درجهان همواره با اهانت به نظام اسلامی و مسلمانان جهان در صدد ایجاد تفرقه و چند دستگی بین مسلمانان است.

به گزارش خبرنگار مهر محمد حسین فروزانمهر ظهر شنبه در همایش رسول مهر که در اردوگاه مازندران در مشهد برگزار شد اظهار کرد: آن چیزی که امروز آمریکا آن را دنبال می کند جلوگیری از اتحاد و برادری بین مسلمانان است.

وی افزود: آمریکا همواره با اهانت به مقدسات مسلمانان و نظام اسلام سعی دارد زمینه های بروز تفرقه در بین مسلمانان را بوجود آورد.

فروزانمهر عنوان کرد: امروز جهان اسلام به لحاظ ظرفیت ها و امکاناتی که از آن بهره مند است در شرایط بسیار خاصی قرار دارد و این زمینه می تواند بستر ساز رشد در کشورهای اسلامی شود.

وی ادامه داد: در ک این مطلب که به هر حال همه مسلمانان به یک قبله نماز می خوانند و به یک خدا، کتاب و پیامبر اعتقاد دارند می تواند زمینه ساز رشد جوامع اسلامی شود.

وی تاکید کرد: یکی از نکاتی که لازم است مطرح شود بحث فتنه انگیزیهای نظام سلطه است که باید مورد توجه ویژه همه مسلملنان جهان قرار گیرد.

استاندار خراسان رضوی اظهارکرد: ما انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر را پیش رو داریم و باید بدانیم قطعا دشمنان در اتاق فکرشان در حال برنامه ریزی برای ایجاد فتنه در این انتخابات هستند.

فروزانمهر تصریح کرد: باید مراقب باشیم تا دشمنان نتوانند در اهداف تقرقه افکنانه شان موفق شوند و انتخابات موفقی را پشت سر بگذاریم.

کد خبر 1800617

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha